Vragen, klachten of complimenten?
We hopen natuurlijk dat je dik tevreden bent na je bezoek aan Echo Enzo. Daar doen we dan ook altijd ons best voor. Maar als dat niet lukt, horen we het graag. Daarom hopen we dat je een klacht altijd bespreekt met je verloskundige. Dan zoeken we samen een oplossing en kunnen wij leren van eventuele fouten.
Vind je dat moeilijk of bent je niet tevreden over ons overleg?
Dan kan je een klacht indienen, bij ons of via een onafhankelijk klachtenfunctionaris. Ben je niet tevreden over de zorg die de echoscopiste je gaf en je wilt een klacht indienen, dan kan dat via de BEN. Het klachtenformulier van de BEN kun je downloaden via de website www.klachtencompany.nl.
Indien je niet tevreden bent over de organisatie van Echo Enzo dan kan je terecht bij de klachtenfunctionaris van CBKZ. Meer informatie is ook te vinden op hun site CBKZ
.
Heb je een compliment? Ben je tevreden? Laat het ons dan ook weten of plaats een bericht op zorgkaartnederland.nl